Ο 63χρονος Βρετανός με κινητικά προβλήματα δημοσίευσε την επίμαχη φωτογραφία μέσα από αεροσκάφος της LOT Polish Airlines στο Χ, δείχνοντας τον Γολγοθά που πέρασε απλώς για να φθάσει στην τουαλέτα.
«Αναγκάστηκα να συρθώ στο πάτωμα για να πάω στην τουαλέτα, καθώς δεν επιτρέπονται αναπηρικά αμαξίδια στο αεροσκάφος. Είναι πολιτική της αεροπορικής εταιρείας», έγραψε στην ανάρτησή του, προκαλώντας την άμεση αντίδραση των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σε επόμενη ανάρτηση, ο δημοσιογράφος διευκρίνισε πάντως ότι το πλήρωμα καμπίνας δεν φέρει καμία ευθύνη, καθώς ήταν «όσο πιο εξυπηρετικό και απολογητικό μπορούσε». Ωστόσο, κατέστησε σαφές πως δεν σκοπεύει να ξαναπετάξει με τη LOT μέχρι να εκσυγχρονίσει τις υπηρεσίες της και να προσαρμοστεί στις ανάγκες των επιβατών με αναπηρία.
Στο μεταξύ, οι χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «σοκαριστικό», «εξοργιστικό» και «απίστευτο», ενώ πολλοί διερωτήθηκαν γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν υποχρεούνται να παρέχουν αναπηρικό αμαξίδιο στο αεροσκάφος και γιατί το πλήρωμα καμπίνας δεν μερίμνησε για τη μεταφορά του δημοσιογράφου στην τουαλέτα με έναν πιο ανθρώπινο τρόπο.
Σημειώνεται πως ο Φρανκ Γκάρντνερ, βετεράνος ανταποκριτής του BBC, είχε πυροβοληθεί έξι φορές από υποστηρικτές της Αλ Κάιντα το 2004 ενώ έκανε ρεπορτάζ από το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας και έκτοτε αντιμετωπίζει σοβαρή αναπηρία στα κάτω άκρα.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε με τη δημοσιοποίηση του περιστατικού, η LOT Polish Airlines αναγκάστηκε να εκδώσει ανακοίνωση ζητώντας «ειλικρινή συγγνώμη» για την «οδυνηρή εμπειρία» του κ. Gardner και την «ταλαιπωρία και δυσφορία που προκλήθηκε από την έλλειψη αναπηρικού αμαξιδίου στο αεροσκάφος».
Παράλληλα, εξήγησε ότι τα αναπηρικά αμαξίδια είναι διαθέσιμα μόνο στα αεροσκάφη μεγάλων αποστάσεων τύπου Dreamliner, λόγω του περιορισμένου χώρου στα μικρότερα αεροπλάνα, προσθέτοντας ότι εξετάζει λύσεις για να εξοπλίσει τον στόλο των πτήσεων μικρών αποστάσεων με αναπηρικά αμαξίδια «στο εγγύς μέλλον».
Η LOT, αφού επεσήμανε ότι το προσωπικό εδάφους είναι «πάντα έτοιμο να βοηθήσει τους επιβάτες από το check-in μέχρι την επιβίβαση και από το αεροσκάφος μέχρι τον χώρο παραλαβής αποσκευών», δεσμεύτηκε να βελτιώσει τις υπηρεσίες της για να διασφαλίσει ότι όλοι οι επιβάτες, ανεξαρτήτως αναγκών, θα έχουν μια άνετη και αξιοπρεπή ταξιδιωτική εμπειρία στο μέλλον.
Πηγή: pride.gr